.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پشت پرده عدم معرفی صادق محصولی

اصل نامه معرفی صادق محصولی به مجلس در حالی که روز قبل از آن از طریق فاکس ارسال شده بود، تا پایان زمان جلسه علنی روز گذشته مجلس دراختیار هیأت رئیسه قرار نگرفت.

بنابراین گزارش عدم تحویل اصل نامه به مجلس در حالی بود که رئیس مجلس چند بار در مقابل تذکرات نمایندگان اظهار داشت امروز مجلس اعلام وصول دارد، اجازه دهید از تذکرات بگذریم. با این حال، در اواخر جلسه علنی هنگامی که وی از منشی هیأت رئیسه خواست وصولی را قرائت کند، موسی قربانی گفت وصولی نداریم.

پیش از این بنا بود در صورت اعلام وصول نامه معرفی، یکشنبه هفته آینده بررسی رأی اعتماد در دستور کار قرار گیرد. این در حالی است که با تأخیر در اعلام وصول و با توجه به اینکه هفته آینده جزء تعطیلات مجلس است، احتمالاً بررسی رأی اعتماد به هفته بعد از آن موکول خواهد شد.

با این حال، در صورتی که رأی اعتماد در دستور کار روز سه شنبه هفته آینده قرار گیرد، بازخورد منفی در میان نمایندگان به دلیل درخواست از آنان برای حضور در مجلس و خروج از حوزه های انتخابیه در هفته تعطیل خواهد داشت.

از سوی دیگر، در حالی که روند تخریب و تهمت ها علیه محصولی پس از انصراف 3 سال پیش او فروکش کرده بود، طی روزهای اخیر رسانه های جریان ضداصولگرا به بازتولید و انتشار همان اخبار و گزارش های منفی دست زده و معتقدند گذشت زمان به ضرر محصولی خواهد بود.

روز گذشته حمید رضا حاجی بابایی عضو هیأت رئیسه مجلس عدم ارائه زندگینامه و برنامه صادق محصولی وزیر پیشنهادی کشور به مجلس را دلیل اعلام وصول نشدن این معرفی نامه عنوان کرد و افزود: بر اساس ماده 188 آیین نامه داخلی مجلس معرفی وزیر جدید به مجلس باید به همراه زندگینامه و برنامه وی باشد. روز شنبه نامه معرفی وزیر پیشنهادی کشور از طریق فاکس به مجلس ارسال شد وما تا این لحظه منتظر ارائه زندگینامه و اصل نامه معرفی و همچنین برنامه های وزیر پیشنهادی بودیم. از آنجا که این مدارک به دست ما نرسید نتوانستیم نامه معرفی وی را اعلام وصول کنیم. در صورتی که مدارک لازم تا روز سه شنبه به دست ما برسد نامه معرفی را درهمان روز اعلام وصول خواهیم کرد.

تأخیر در ارائه نامه معرفی وزیر پیشنهادی کشور به مجلس در شرایطی روز گذشته انجام شد که اصل نامه معرفی باید توسط معاونت حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور ارائه شود.

محمد رضا رحیمی معاون پارلمانی و حقوقی رئیس جمهور از روابط نزدیکی با علی کردان برخوردار است و تلاش ویژه ای برای به وزارت رسیدن و ابقاء او انجام داده بود.

ایرج ندیمی مشاور معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز در پاسخ به برخی نمایندگان با بیان اظهاراتی عجیب از وجود برخی مسائل پیرامون محصولی خبر می دهد. همچنین موسی پور معاون پارلمانی وزارت کشور تلاش خاصی برای رایزنی با نمایندگان انجام نمی دهد./رجا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.